• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

List do Ósmoklasistów

Pośród wszystkich - żadna nie jest tak piękna, kameralna, przyjazna jak ta...

Czytaj dalej

Nasze atuty

Z czego jesteśmy dumni czyli n powodów, dla których warto się z nami uczyć...

29 marca 2017r. grupa uczniów naszej szkoły (1b, 2a, 2b) pod opieką p. Ewy Nowak, p. Iwony Kledzik, p. Zenona Prusaka wyjechała na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Podróż minęła szybko, nie brakowało rozmów, śmiechów, emocji.

Po przyjeździe do Warszawy, zgodnie z planem odwiedziliśmy TVP. Razem z przewodnikiem wybraliśmy się do studia sportowego oraz do studia, w którym był właśnie nagrywany program katolicki "Ziarno", byliśmy w miejscu nagrywania Pytania na Śniadanie.

Następnie pojechaliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego. Miejsce to stanowi hołd mieszkańców Warszawy dla tych, którzy walczyli i ginęli za wolną Polskę. W tym miejscu każdy z nas mógł się na chwilę stać żołnierzem AK i być tzw. szczurem kanałowym. Jest to muzeum inne niż wszystkie. Wszystkiego mogliśmy dotknąć, zbieraliśmy kartki z kalendarza zawierające informacje z każdego dnia powstania. Ostatnią atrakcją tego dnia, na którą każdy miłośnik piłki nożnej nie mógł się doczekać, był Stadion Narodowy. Szliśmy drogą piłkarza, byliśmy na murawie - rewelacja! Po długim i wyczerpującym dniu udaliśmy się do schroniska. Każdy z nas, zmęczony, poszedł szybko spać.

30 marca byliśmy w Centrum Nauki Kopernik gdzie atrakcje, mimo że naukowe, miały charakter zabawy. Potem wizyta w Sejmie, długa i udana. Następnie wybraliśmy się do Warszawskich Łazienek, odpoczywaliśmy spacerując po pięknym terenie i zrobiliśmy wiele ciekawych zdjęć. Potem z ciekawością przyglądaliśmy się zmianie warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Kolejną atrakcją był Pałac Kultury i Nauki, a potem już tylko shopping w Złotych Tarasach. A pogoda cały czas była jak na zamówienie - słonecznie, cieplutko - bajecznie. Ostatniego dnia rankiem wyjechaliśmy na Stary Rynek. Zwiedziliśmy Zamek Królewski. Zakochaliśmy się w tym miejscu. Kolejną atrakcją było zwiedzanie Muzeum na Pawiaku, gdzie w czasie II wojny mieściło się więzienie Gestapo. Ostatnim etapem wycieczki był Pałac w Wilanowie, do którego niestety nie udało nam się wejść, ale mogliśmy podziwiać jego uroki z zewnątrz. Wróciliśmy cali i zdrowi, pełni wrażeń, emocji, wiedzy i bogatsi o nowe doświadczenia.